Partnerwebinar – Nästa generation av ärendehantering är här!
Välkommen till en dragning om hur du kan effektivisera och göra dina kunder/användare nöjdare med enkel styrning av ärendeflödet.
Som medlem i itSMF bjuds du in till ett exklusivt webbmöte för att ta del av en av våra samarbetspartners bästa erfarenheter av modern ärendehantering! itSMF samarbetar med Micro Focus vid det här tillfället och mötet sker helt digitalt via Zoom.
Missa inte tillfället, anmäl dig i formuläret nedan så ses vi den 6 november kl.08.30-09.30!
Nästa generation av ärendehantering är här!
Intuitiv, personlig, självbetjäning utan väntan – folk förväntar sig det överallt, även på jobbet. Att leverera anslutna, automatiserade, informerade upplevelser, drivna av maskininlärning, till alla anställda och kunder kommer att öka kundupplevelsen.
Ny teknik som AI, chatbots, bildhantering, inbyggd analys och språkhantering kommer radikalt att förändra vårt arbetssätt och syn på ärendehantering och Service Management. Micro Focus nya Service Management lösning SMAX är utvecklad utifrån dessa nya tekniker och erbjuder en modern lösning för digitalisering och automatisering av företags olika tjänsteprocesser.
Vid mötet den 6 november får du möjlighet att ta del av hur automatisering av servicehantering kan förenkla användningen av servicedesk i alla led. Sammanfattningsvis handlar det om att arbeta smartare för anställda, smartare för IT.
Vi kommer att gå igenom och demonstrera enkelheten att bygga intelligenta och automatiserade processer där dessa nya tekniker används utan att behöva skriva en enda rad med kod.
Detta webinar kommer att genomföras på engelska.
Varmt välkommen!
Joel Eijssen, Presales Solution Consultant
Cecilia Koch, Partner Business Manager