Loading...
Varför bli medlem? 2019-08-04T14:19:30+02:00

Varför bli medlem?

IT Service Management är ett ämne som många företag fokuserar på och söker ramverk, förhållningssätt, samarbetspartners och människor med samma intresse för erfarenhetsutbyten och lärande. itSMF är för många det självklara forumet för allt detta.

Att vara medlem i itSMF ger dig en professionell plattform med en mängd fördelar som du kan ha nytta av i utvecklingen av dig själv och din yrkesroll. En grund som vi står på är möjligheten till nätverkande med andra medlemmar som arbetar inom IT-området och med IT Service Management i fokus.

Se priser och medlemsnytta här!

Medlemskapet ger dig en möjlighet att få tillgång till en mentor, ta del av erfarenheter från olika företag som utvecklar sina IT-områden med metoder, modeller och systemstöd, delta vid seminarier och konferenser som föreningen arrangerar. itSMF i Sverige tillhör ett större globalt nätverk vilket ger medlemmarna möjligheter till erfarenheter i ett större forum än det nationella.

I styrelsen och nätverket finns en knytning till ramverket ITIL, Togaf, prince2 med flera och itSMF arbetar brett inom området IT Service Management. En styrka med vårt fokus och nätverk är att vi regelbundet bjuder på erfarenheter från verkligheten, hur man kan arbeta med olika metoder, modeller och ramverk samt hur man får dem att fungera tillsammans. På så sätt är föreningen unik med denna typ av specialområde som delas med dig som medlem. Oavsett om du är nyfiken på agila arbetssätt, vattenfall, pm3, ITIL, scrum eller andra arbetssätt så kan itSMF bidra med erfarenheter till din vardag.

Varmt välkommen som medlem!

Klicka på denna länk för att komma till anmälningsformuläret.