DIGITALA SERVICEDAGARNA 17-18 MAJ
itSMF deltar som partner och utställare på konferensen DIGITALA SERVICEDAGARNA.
Det innebär att alla våra medlemmar får 15% i rabatt om de önskar att delta på denna konferens. Ange i så fall koden ”itsmf” vid anmälan.
DIGITALA SERVICEDAGARNA 17-18 MAJ
Den 17-18 maj håller BiTA och SSI tillsammans med olika partners konferensen ”DIGITALA SERVICEDAGARNA”.
Plats: Westmanska palatset, Stockholm
Det är två fullspäckade dagar:
Dag 1 handlar om ”OPERATIV EXCELLENS” -Agilt införande av strukturerad ITSM för högre genomförandeförmåga.
Dag 2 handlar om ”SERVICE & SUPPORT I FOKUS” -Servicedesk, Kundsupport, IT-support och Kundservice i världsklass.
För dig som arbetar med att hantera digitala tjänster och IT Service Managent så är det troligt att du bokar dig för båda dagarna. Om man av någon anledning bara vill delta på en av dagarna så går det givetvis också bra.
Hela programmet och med möjlighet att boka sig, talare, workshops, round table, utställare mm. kommer att läggas upp fortlöpande.
Men har du redan nu frågor/vill boka dig så kontakta Peter Hero
0707-94 55 00
OPERATIV EXCELLENS 17 maj
-Agilt införande av strukturerad ITSM för högre genomförandeförmåga
• Målet med Operativ Excellens är ett ”maximalt värdeskapande”
• ITIL® 2022, så hanterar vi ITIL-processer idag för Operativ Excellens
• ITSM allt viktigare i modernt tjänstesamhälle
• ITIL+Agile+Operativ Excellens = Sant
• Modern förvaltning genom Operativ Excellens
• Hållbar IT & Digital utveckling
• Genomförandemodell för Operativ Excellens
• Att förändra kultur med agila arbetssätt
• Öka effektiviteten genom agilt förändringsarbete
SERVICE & SUPPORT I FOKUS 18 maj
-Servicedesk, Kundsupport, IT-Support och kundservice i världsklass
• Ökad support av digitala tjänster
• Support via chatt, mail, telefon, portal och formulär
• Ärendehantering 3.0
• Molnstrategier och en ”Digital agenda”
• Från upphandling av ITSM-verktyg till värdeskapande digitala tjänster
• Den digitala arbetsplatsen efter pandemin
• Så hanterar vi distansarbete (från en av våra kunder)
• Hantering av Incidenter, Problem och Change med ITIL-processer
• Kund och medarbetarresan i fokus
Vem/vilka deltar på konferensen?
o CIO:er
o Digitaliseringsansvariga
o Supportchefer
o Teamchefer
o Incident, problem, change managers
o Supportexperter
o Förvaltare
o Produkt/tjänste-ansvariga
o Koordinatorer
o HR inom IT och digitala tjänster
Konferensen riktar sig till personer i företag, kommuner och offentlig verksamhet som tillhandahåller IT & Digitala tjänster allt från utveckling, design, drift, förvaltning och support
Priser:
Pris för båda dagarna: 9 500 kr
Pris för en av dagarna: 6 500 kr
Kvällsevent med middag den 17:e: 650 kr (ingår om man bokar båda dagarna) Alla priser är exkl. moms.
Frågor kring konferensen kan göras till peter.hero@supportinst.se tfn: 0707 – 94 55 00