Frukostmöte om Shift-left onsdag den 31 januari i Stockholm

Välkommen till frukostmöte onsdag den 31 januari i Stockholm

Shift-left, hur kan vi mäta kundens upplevelse för att säkerställa att vi gör rätt saker?

Idag har shift-left blivit en självklarhet i kundservicesammanhang för att vi ska klara av att utvecklas hela tiden. Men hur kan jag säkerställa att den strategin jag valt är rätt strategi? Hur säkerställer jag att kunden upplever arbetssättet och kundresan som något positivt och bra och inte krångligt och nonchalant? Det här är frågor som många av oss ställer när vi sätter våra strategier för den digitala utvecklingen i våra kundportaler och webbsidor.

Vid nätverksträffen får du möjligheten att träffa Helena Fennmark från Brilliant som jobbar med att mäta kundupplevelser. Vi lyssnar och för en dialog tillsammans om hur vi kan säkerställa att vi faktiskt har rätt strategi.

itSMF Region Öst bjuder på kaffe/the och fralla

När: onsdag den 31 januari kl. 08.00–10.00 (föredraget börjar kl.08.30)

Var: United Spaces, Waterfront Buildning Klarabergsviadukten 63, Stockholm

Vid eventuella frågor går det bra att kontakta mimi.horneman@regeringskansliet.se

Välkommen hälsar itSMF Region Östs styrgrupp!

Det går också bra att delta digitalt.
Om du vill delta digitalt ber vi, förutom att anmäla dig här, skicka ett mail till members@itsmf.se och meddela att du vill delta digitalt.

Här är länken till digitalt deltagande:

DELTA Zoom möte
https://us06web.zoom.us/j/82991553830?pwd=iJFvG9o5rEtm1g3RSfARrpoSe3ZGUi.1