IT-support i fokus – EN KONFERENS I 5 DIMENSIONER!
IT-support i fokus – EN KONFERENS I 5 DIMENSIONER!
1: Organisation&människor, 2: Teknik&verktygsstöd, 3: Partners & leverantörer,
4: Kundvärde&processer och 5: ”Årets Servicedesk 2019”
Lär från andra på ”IT-SUPPORT I FOKUS”. Konferensen där vi visar upp vad andra har gjort!
I programmet finns många ämnen från olika företag, branscher och från offentlig sektor.
Verktygsleverantörer är också där visar upp sina nya effektiva lösningar i en särskild ”Tools Open Space Session”.
Som Keynote talare har vi bl.a bjudit in Elin Öberg Mårtenzon från TNG
tillsammans med sin ”robotmedhjälpare” Tengai
Plats: Hotell Sheraton i Stockholm
Datum: 14-15 november
Medlemspris för itSMF: 6 700 kr (ordinarie 7 900 kr). Ange medlemspris vid anmälan och skriv itSMF i fältet ”Kod”
Konferenssidan/talare och registrering/anmälan (LÄNK)
För mer information om konferensen, kontakta Peter Hero, peter.hero@supportinst.se,
tfn 0707 – 94 55