IT-SUPPORT I FOKUS 2017 i Stockholm 28–29 november
itSMF deltar som partner till konferensen IT SUPPORT I FOKUS som går i Stockholm på Westmanska palatset.
Det innebär att medlemmar i itSMF kan boka sig på denna konferens till ett rabatterat pris med 15%.
Har er Servicedesk varit framgångsrik det gångna året så tveka inte att skicka in en nominering.
Länk till dokument om nominering.
Länk till konferenssidan: http://supportinst.se/index.php/konferenser
Frågor om support som du får svar på konferensen:
• AI och Machine Learnings påverkan på Support Center
• Building a Customer Experience Program – ett ansvar för supporten
• Hur hittar du rätt balans mellan stabil systemförvaltning och agil utvecklings med DevOps
• BRM – Business relationship management – effektiv ledning av leverantörer
• Kunskapshantering KCS för en bättre kundupplevelse
• Säkerhetsproblematiken ökar i Servicedesken, hur ska vi motverka framtida intrång?
• Betydelsen av väl fungerande ITIL processer för agila arbetssätt
• GDPR – Hur påverkas vi i supporten på kort och på lång sikt?
• Varför är Internet of Things, IoT, en fråga för IT-supporten?
• OBM – Förändra beteenden – Ledarskap för fokus på ett bra beteende i servicedesk
Customer experience – Fokus på kund
Nöjda medarbetare ger nöjda kunder. Det visar erfarenheten från många servicedeskar. Men motiverade medarbetare kräver att du som ledare skapar rätt förutsättningar. På konferensen får du konkreta råd om hur du klarar rollen att coacha i det dagliga arbetet och behålla fokus på medarbetarnas långsiktiga kompetensutveckling.
Bli medlem i Support Services Institute – få 25% rabatt på deltagaravgiften!
Deltagaravgift 9 900 kr exklusive moms (minus 15% för itSMF medlemmar, Obs! Skriv Itsmf vid rabattkod)
Här anmäler du dig – klicka!
Peter Hero
Konferensansvarig
maila: peter.hero@supportinst.se
Tel 070-7945500