ITSM-Konferens i Borås 25 september, ”Service management och digital transformation”

ITSM-Konferens i Borås 25 september, ”Service management och digital transformation”

För sjunde året i rad bjuder Högskolan i Borås i samarbete med itSMF in till konferensen IT Service Mangement Borås. Årets tema är Service management och digital transformation.

Årets ITSM-konferens fokuserar särskilt på service management i IT-sektorn och digitaliseringens möjligheter och utmaningar utifrån både ett organisatoriskt och ett tekniskt perspektiv. Vi är särskild glada att få möjlighet att lära oss mer om nya ITIL direkt från Akshay Anand (product manager) och Philip Hearsum (ITIL portfolio manager) som har medverkat i utvecklingsprocessen.
En nyhet är att årets upplaga kommer att innehålla två interaktiva sessioner.

Tid: 25 september 2018, kl. 08:30–15:30
Plats: Vestindien, Textile Fashion Center, Högskolan i Borås
Kontakt och frågor: Peter Hero, peter.hero@supportinst.se Tfn: 0707 – 94 55 00
Pris: 595 SEK exkl. moms (745 SEK inkl. moms).
Medlemmar i itSMF betalar 495 SEK exkl. moms (620 SEK inkl. moms).

I priset ingår lunch och kaffe.

Till konferensprogrammet

Anmäl dig här senast den 16 september

Arrangörer: Högskolan i Borås och itSMF Sweden